ADMISIONES

Queremos darles la bienvenida y agradecerles que estén evaluando la posibilidad de enviar a sus hijos/as a nuestro colegio donde ambos asumiremos un compromiso y una responsabilidad mutua caminando juntos.

A continuación detallamos cómo es el proceso, los principales requisitos y el contacto para comenzar a formar parte del colegio.

New Admissions

Welcome to Colegio Confluencia. We are pleased that you are considering the admission of your children to our school to start together a path of shared commitment and responsibility.

Below you will find a description of the Admission process, main requirements and contact details to be able to become a student at our school.

PROCESO DE ADMISIÓN

Completar la PLANILLA DE ASPIRANTE >AQUÍ y enviarla por mail a la casilla inscripciones@colegioconfluencia.edu.ar

Entrevista entre Directivos y padres de los alumnos ingresantes.

Entrevista con el Profesional del Servicio de Orientación Educacional.

Presentación de DOCUMENTACIÓN NECESARIA  >VER LISTA DE DOCUMENTOS AQUÍ.

Entrega de TALÓN DE ADHESIÓN al Proyecto Educativo Institucional  y al Acuerdo Escolar de Convivencia.

Abono de matrícula para reservar vacante.

ADMISSION PROCESS

Fill in the applicant form >here, and hand it in at the school's reception desk or submit it by mail to: inscripciones@colegioconfluencia.edu.ar

Parents' interview with a member of the heads' team.

Interview with a member of the school counselling team.

Presentation of necessary documents  >see list of required papers and certificates.

Hand in signed slip showing agreement with the institutional school project and school behaviour agreements.

Payment of enrolment fee to book vacancy school behaviour agreements and signature slip.